poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Losange Bracelet

Tym razem skorzystałam z tego filmu.
Tutaj można też pobrać ten wzór w PDF.
Jest prosty, łatwy i szybko się go robi.



Użyłam:
  • Toho Round 11o Nickel
  • Toho Round 8o Nickel
  • perełki Swarovski 4 mm Lavender
  • chińskie bicone  4 mm purple AB
  • krople 6x12 mm grey



Do zrobienia kolczyków użyłam mniejszego motywu z bransoletki.



Bardzo polecam wzory Sidonii. Są starannie opracowane i bardzo efektowne. Wcześniej pokazywałam naszyjnik i pierścionki.



2 komentarze:

  1. Piękny zestaw biżuterii:) Z wzoru Sidonii robiłam kolczyki z kryształkami rivoli. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałabym jeszcze, że ten wzór jest uzależniający przy okazji, bo nie mogłam się powstrzymać przed kolejnymi wersjami kolorystycznymi :)

    OdpowiedzUsuń