poniedziałek, 2 września 2019

Naszyjnik z koralikowych płatków

Bardzo polubiłam kolczyki w kształcie płatków. Zrobiła ich kilka par, więc kolejnym oczywistym krokiem było zrobienie naszyjnika, który też znalazłam w książce "Shaped Beadwork & Beyond".
Pomysł musiał tylko trochę na realizację poczekać, bo na taki naszyjnik potrzeba sporo koralików, a ja na ogół mam po jednym opakowaniu w danym kolorze. No ale udało mi się zakupić kolor Delica Black AB w ilości hurtowej i naszyjnik powstał.
Do zawieszenia użyłam czarnego rzemyka, którego długość można dowolnie regulować.


Użyłam:

  • Delica Black AB
  • Treasure Matte Color  Opaque Jet
  • Treasure Nickel
  • oponki z hematytu
  • Flower Beads 5 mm

 I oczywiście do kompletu kolczyki.



1 komentarz:

  1. Świetny komplet, podoba mi się pomysł na naszyjnik, wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń