wtorek, 19 listopada 2019

Ivy Bracelet

Po raz kolejny sięgnęłam w swoich robótkach po wzór ze strony Lindy.
Bardzo lubię jej prace. Zawsze są świetnie opisane, a instrukcje bardzo czytelne.
Tym razem jest to Ivy Bracelet, do której od pewnego czasu się przymierzałam, ale wymagała koralików, których nie miałam. W końcu jednak wszystko skompletowałam. Użyłam  koralików GemDuo w pięknym, mleczno opalizującym morskim kolorku.
Bransoletka ma w sobie rzeczywiście coś z bluszczu subtelnie oplatającego dłoń.


Trochę zmieniłam oryginał, bo zamiast 3 koralików 11/o użyłam kuleczek amazonitu, żeby dodać więcej koloru, bo reszta była srebrna.



Do bransoletki zrobiłam oczywiście kolczyki. Wykorzystała mój wzór na kolczyki Art Deco, nieco go modyfikując.




Użyłam:
  • Miyuki Round 15o Argentic
  • Miyuki Round 11o Argentic
  • Toho Round 8o Nickel
  • Super Duo Silver Luster Jet
  • GemDuo Green Aqua Opal
  • O bead Argentic
  • fasetowane kulki amazonitu
  • Dagger Beads Milky Green Aquamarine Silver Rain



2 komentarze:

  1. Śliczny komplet, podoba mi się jak dobrałaś kolory, wygląda cudnie w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i elegancki komplet, w moich ulubionych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń